marți, 26 ianuarie 2010

Despre acele idealuri



Pur si simplu am abosit. Nu mai vreau nimic si pe nimeni . Mi-ar placea sa pot pleca undeva de capul meu sa nu-mi mai pese de nimic , dar unele lucruri nu le poti face. Nu atunci cand ti-ai propus ceva si vrei sa realizezi ceva in viata. Dezamagirile se tin lant si nimeni nu este acolo cand ai nevoie de cineva . Prieteni ??? exista .... poate pentru mine or existat ....acum nu vorbim de acele peroane simpatice pe care le intalnim zilnic in viata noastra ce de acele pe care te poti baza cand ai nevoie, sa te ajute oricand si la orice ora. Se pare ca totusi ii doar teorie, traim intr-o lume atat de cruda si de egoista incat nu mai conteaza decat binele individual. Crezi in Dumnezeu? Eu te intreb de ce o
faci? de ce o fac eu ? cand practic lucrurile sunt fara speranta. Se pare ca pana la urma ne vom distruge planeta, datorita lacomiei dupa bani , a orgoliului . De ce ne uram intre noi ? din ogoism . Nu se poate bucura nimeni cu adevarat pentru cel de langa el ? Chiar ii atat de important ca mie sa-mi fie bine ?? ..... Unele lucruri sunt doar vorbe si vor ramane numai vorbe.... Ne inchidem in noi sentimentele si ne bazam numai pe ratiune. Ne este frica de ce nu cunoastem dar si de ce am cunoscut si am ramas dezamagiti. Iubirea , exista??? sau este doar un capriciu al omului ??? Exista , doar ca este atat de rara incat atunci cand se manifesta toata lumea crede ca ceva nu-i in regula.
Deosebirea intre oameni sta in alegere.Fiecare isi alege un drum, fiecare se abate de la acel drum mai mult sau mai putin. Cateodata ii chiar necesar sa te mai abati , sa descoperi lucruri noi , si chiar sa-l abandonezi. Unii oameni cred ca stiu ce e viata, ce e iubirea, ce sunt prietenii , cine sunt ei , care le este drumul in viata. Defapt nimeni nu poate stii aceste lucruri , crezi ca stii ce inseamna dar te inseli. Destinul iti va demonstra ori de cate ori esti sigur pe ceva. Si pana la urma ne vom distruge si planeta, va disparea si dragostea, ura, prieteni, bani,orgoliul si nu va ramane nimic. Dar cum orice inceput are un sfarsit lucrurile nu se pot termina aici . Ideea ii ca omul in sine este o fiinta atat de egoista incat nu are dreptul de a traii. Asta nu hotarasc, nici eu nici tu. Asta o va hotara acel Om de deasupra tuturor in care nimeni nu crede.
Poate ca o parte din Dumnezeu este chiar in noi , asa cum spune si Biblia. Poate ca numai noi putem schimba ceva.


Ar trebuii sa nu mai asteptam miracole, sa incepem sa iubim mai mult, si poate vom descoperii ce inseamna iubirea. Ar trebuii sa renuntam la orgoliu si la aparente. Sa uitam de ura si de lacomie. Desii acum este imposibil sa ne imaginam aceste lucruri totusi ca oameni am demonstrat in istoria noastra ca putem face lucruri surprinzatoare. Deocamdata eu tot imi doresc sa fug , undeva departe , sa uit de tot, sa nu am nici o grija pe scurt sa fiu Fericit . De ce ???? Pentru ca sunt om si sunt EGOIST. Dar nimic nu dureaza la nesfarsit caci acest infinit nu exista . Toate lucrurile au un sfarsit. Caci totul tine de TIMP. Ar fi placut sa existe si un nou inceput , dar deocamdata eu ma duc sa-mi fac bagajele deci Sayonara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !