sâmbătă, 20 februarie 2010

Who are you?

 



1.Cine este Alb Ana?
  Ana Alb , este o fata usor rasfatata, care manata de ambitie a plecat la drum. Cu mintea plina de  idealuri infrunta pentru prima data realitatea. Departe de casa , departe de prieteni, departe de ceva ce putem defini ca fiind "o lume sigura" derutata incearca sa-si creeze o viata.

2.Sa fie singura?
  Nu este singura, dar totusi , in acel drum , cele mai mari lupte le poarta cu propria persoana. Chiar si cu "ajutor" din partea celor dragi principalele merite le ai TU si numai TU. Tu esti cea care cade , cea care se ridica , cea care infrunta frica sau teama de insucces. Chiar si atunci cand ai pe "cineva" , tot tu esti cea care isi alege luptele si care le castiga .

3.Dar unde se indrapta?

  Aparent nu are nici cea mai mica idee. Acele scopuri stabilite , ACUM , sunt prea putin importante. Numai timpul poate decide incotro te indrepti. La final vei alege cea mai buna solutie, tocmai de aceea cea mai buna solutie trebuie aleasa la timpul potrivit.  In prezent traieste clipa, iubeste , bucurate , distreazate , caci acum te rupi de lumea celor mici . Nu trebuie uitat nici viitorul , caci asta inseamna lumea celor mari . Deci totusi unde te indrepti? 
  Niciunde dar in acelasi timp peste tot. Totul este relativ. 'Niciunde' pentru ca este prea devreme si peste tot pentru ca in acest drum pe care il parcurgem cu totii ne formam ca oameni . Experientele, emotiile , lucrurile frumoase ne definesc ca oameni, ne pregatesc pentru viitor.

 4.Ce imi place mie la Alb Ana:

  Primul lucru care l-am observat chiar din momentul in care ne-am cunoscut a fost zambetul tau larg, ai un simt al umorului pe care il ador . Nu intotdeauna pricep glumele ,dar asta pentru ca sunt mai greu de cap (sau surd :)) )  
  Imi place cum ma privesti, (nu atunci cand incerci sa fi sexy ca nu-ti iese :D :P ) , atunci cand esti tu insuti, cand te uiti la mine cu ochii aia mari caprui. Ma pierd in ochii tai , parca niciodata nu-mi zic ce gandesti si asta ma sperie dar imi si place pe de alta parte, putin mister nu strica.
  Esti o persoana loiala, foarte iubitoare , si cea mai buna prietena a mea. Pot vorbii cu tine despre orice, si stiu ca pot avea incredere maxima in tine.
  Ador sa fiu singur cu tine,IUBITA mea,  se creeaza atata intensitate ca parca nimic nu mai conteaza atunci. Si este posibil chiar asa sa fie , sa nu conteze nimic.
  Imi place aceea Alb Ana care are incredere in ea, plina de energie , plina de nebunie,  care risca mult numai ca sa traiasca clipa.
  Esti langa mine cand am nevoie, ma intelegi cand am nevoie de sustinere , ma certi cand am nevoie de cearta :)) , ma bati cand ai chef tu :)) dar apoi te revansezi .
 Tu , esti altfel , decat lumea asta de plastic , gandesti liber, nu te lasi impresionata de " lucrurile superficiale", gandesti singura, iubesti singura, iti alegi drumul si-l parcurgi in STILUL TAU, pe scurt ai IDENTITATE.

5.Si totusi.....

 Voi fi langa tine , pentru ca te iubesc , simt asta, stiu asta ,  traiesc asta. Candva vroiam dovezi sa fiu sigur,  apoi.... am realizat ca nimic nu e sigur, ca tot ce pot face este sa traiesc clipa alaturi de tine ACUM. Si poate si maine . . . Poimaine ii prea departe , la fel ca ieri.
 Vreauuuu....sa petrec mai mult timp cu tine , noi doi , singuri . 
 Mi-ar placea sa ai ACUM mai multa incredere in tine, desii sunt egoist pentru ca stiu ca asta vine cu timpul.
 Vreau sa ai incredere deplina in mine, pentru ca ACUM stiu exact ce vreau , te vreau pe TINE, numai pe TINE , doar pe tine si te vreau ACUM  (sau poate maine :)) )  . . . .
 Vreau sa ma lasi sa te iubesc asa cum stiu eu mai bine, sa descoperim impreuna iubirea, sa ajungem cat mai depart , sa fi mereu langa mine chiar si atunci cand va fi mai greu.

6.Destinatie?
 Nustiu unde , cum sau  cand  vei ajunge la destinatie , nici macar care ar putea fi asta, dar stiu ca nu conteaza atat de mult, pentru ca oricare ar fi ea, vei fi fericita , pentru ca asta facem noi oamenii cautam fericirea si poate voi fi si eu pe acolo langa tine....

7.Crezi ca te cunosti ?
Eu zic ca ai fi uimita daca ar fi posibil sa afli cate nu stii de spre tine, dar totusi priveste partea buna ...ai o viata timp sa te descoperi. 
 Sa ma lasi sa te iubesc?
 Sa te distrezi?
 Sa iubesti?
 Sa mergi cu mai multe incredere?
 Sa fii iubita mea , prietena mea ?
 Sa risti mai mult?
 Sa cunosti locuri noi, oameni noi?
 Sa  inveti ce inca nu stii? 
 Sa experimentezi ?

9.Poate Ana Alb?
 Eu zic ca poate ! la urma urmei cele mai mari lupte le dai cu tine nu?  Daca treci peste propriile bariere poti orice.

10.Deci cine este Alb Ana ?

 Nu cred ca vom putea afla vreodata, eu unul voi incerca pentru ca merita, iubesc ceea ce stiu deja , si imi este suficient.
 Un zambet larg cu ochii caprui, o fata cu suflet de copil , o femeie plina de ambitie si de dorinta de succes, o iubita , o prietena.


Te iubesc oricine ai fi!
  Ana Alb !

                            
                                                                           made by :CristyX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !