miercuri, 30 decembrie 2009

Fantezie



 Acum,
Pasesti incet , pe drumul rece,
   Cu urme mici , prin lumi pierdute,
Incerci sa vezi , ce-i inainte,
   Dar umbra ta te va ajunge.



Pe chipul ei suspect de rece,
   Un zambet fals , voce divina,
Ametit privesti intruna,
   Dar pasii tai te vor intrece.



Atunci,
Amandoi , ne luaram zborul ,
   Iar drumul meu ramase-n spate,
Eu , imi doream cu pretul vietii,
   Sa privim rasaritul diminetii.



In zbor tu ai uitat de mine,
   Cand deodata, eu am cazut,
Caci fata ta era o umbra,
 Iar sufletul de inger disparu.



Sufletu-mi era de gheata ,
    Si-mi doream sa pot sa mor,
Dar vantul m-a purtat in zare,
     Iar eu am invatat sa zbor.



Candva,
Voi cobora inapoi spre drum,
     Cum umbra mea a disparut,
Iar pasii nu ma vor intrece,
      Viata mea a inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !