marți, 10 noiembrie 2009

Ioneska

Exista unele persoane care sunt langa tine oricand ai nevoie de ele. Care se implica si te ajuta chiar daca ar putea pur si simplu sa nu o faca. Ioneska , tu impreuna cu varumiu sunte-ti persoanele care cunosc cele mai multe lucruri despre mine si pentru asta va iubesc pe amandoi. Mereu stii ce ii cu mine si de ce am nevoie ca sa-mi revin . Uneori si un simplu sms poate ajuta desii o plimbare prin frig la - 4 grade nu strica niciodata :)) . Nu o sa uit niciodata cum n-am cunoscut mai ales acea seara de la festival  =)) .Am crescut unul langa altul , ne-am maturizat , am devenit mai seriosi , defapt acuma vb de Clau si Anca :)) noi doi ne maturizam mai greu :P . Nu o sa uit niciodata craciunul petrecut alaturi de tine,si restul . vorbesc de al doilea :)) Saracul George :)) . Majoratul tau o fost super fain , si nu l-as fi ratat nici daca eram la Oradea dupa cum am promis . Nu o sa inchei acesc articol pentru ca sunt prea multe lucruri de spus :D. Deabia astept sa intri si u la facultate sa am cu cine sa joc tenis :)) pe gratis :) - is numai pe interes ;) . Si app : cand iti iei permisul ??? !!!

Poza mea preferata :D - si e blonda :P !:X :*:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !