duminică, 24 octombrie 2010

Cum sa te pierzi in sentimente !


Cum poti  spune ca traiesti prezentul cand trecutul ,ii mereu in urma ta si esti mereu cu gandul la viitor? 

    Ma gandeam la aceaa zi de primavara cand am iesit afara si ceva era schimbat. Peste tot vedeam numai copaci infloriti , iarba verde si minunata, o zi calda si placuta de Aprilie. Am ramas surprins sa vad ca desii vremea era  frumoasa de cel putin cateva saptamani nu observasem toate acestea pana atunci. Oare de ce? Cautand in amintirile ultimelor saptamani nu ma simteam deloc plictisit, ba chiar stiam ca ma distrasem intr-un fel sau altul, dar totusi nu-mi aduceam aminte ce era acea distractie. Si totusi o groaza de locuri si persoane imi apareau in minte dar nu puteam numara zilele, saum acart a le distinge intre ele poate pentru ca toate sunt la fel
!? O alta data, acelasi club, o alta fata, o alta bautura rafinata, un alt numar de telefon, nimic de remarcat . Si totusi stiu sigur ca ma distram , ieri , si alaltaieri ,  mai demult  si mai demult ...... Si totusi nu cumva defapt eu eram pierdut in aceasta distractie? Cum te poate impresiona un moment frumos atunci cand il vei tine minte  pana la urmatorul moment frumos. Este simplu ! Defapt nu te impresionaza deloc, dar asta vei crede doar TUcare traiesti aceasta iluzie , si nu vei realiza decat atunci cand vei reusii sa deschizi  ochii si poate vei vedea ca totul in jurul tau totul este verde si soarele a rasarit. 
   


  Acest ultim lucru a reusit sa ma impresioneze pe mine prin faptul ca am deschis ochii si am vazut cum pana atunci ma pierdusem  in superficialitate, traiam doar clipa cum face si restul  planetei .Cand am implinit 20 de ani consideram ca pana atunci avusesem cel mai tare an din viata mea . Acusi implinesc 21,si chiar daca  anul acesta a fost mult mai bun decat cel trecut totusi nu va deveni cel mai tare din viata mea .  Poate pentru ca trecerea timpului ma face face sa gandesc mai presus de clipa prezenta . Sau poate pur si simplu nu am nevoie de un raspuns.
  Iar azi cand ma plimbam  am observat, ca-i toamna ,priveam cum frunzele cazute au inlocuit copaci verzi , si totusi este inca soare iar asta e suficient pentru ca aceasta zi sa fie una foarte frumoasa. 
      


             Totul este atat de simplu si deloc superficial.

     
Este greu de crezut ca te poti pierde si pe un drum ce merge numai drept in fata, si totusi se intampla . 


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !