miercuri, 6 ianuarie 2010

Fulgi de sentimente


Atat de calda , ca un fulg de zapada ,
Te topesti in preajma mea,
La inceput is trist, cred ca te-am pierdut,
Nu pot vedea albastrul din ochii tai,
Apoi gasesc acel ceva , ce l-am pierdut in prima zi,
Si ma trezesc la viata, simt caldura ,
Acea caldura care te topeste,
Ma straduiesc sa o opresc, devin rece ,
Inghet incet , te privesc ,
Imi scapi printre degete,
Te prind si te strang la piept,
Dar tu strigi libertate ,
Atunci iti dau drumul ,
Si te lasi purtata de vant,
Si crezi ca m-ai pierdut,
Dar eu te vad si prin furtuna,
Esti fulgul meu de nea,
Te intorci la mine , si  te asezi pe umar ,
Si strigi cu vocea inghetata,
La intreaga furtuna sa se opreasca,
Dar vantul te sulfa mai departe,
Cu un mic sarut pe frunte,
Si pleci cantand in vant usor purtata,
Dansand cu fluturii tai albi,
Pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !