vineri, 4 decembrie 2009

A confunda realitatea , a te detasa de ea , te poate face sa traiesti in singuratate . Cum te poti simti singur inconjurat de zeci de prieteni . Sa te pierz in ganduri ...... Imi e greu sa ma inteleg ... Altii ar dorii sa aiba sansa mea . Sa fie la drept .... sa se bucure de viatza ...de atatea oportunitati.... ironia face ca atunci cand imi doresc pe aceea care ma va intelege si cu care sa simt ca as putea pleca oriunde in lume , sa nu o gasesc .....atunci cand o gasesc : sa nu o pretuiesc .....atunci cand o pierd : sa o regret ..... Acum cand am de unde alege , nu-mi doresc nimic , iar cand nu am de unde alege , imi doresc totul ... deci cine vrea nr de telefon ??? - pe mine ma lasa rece ..... Trebuie sa-mi caut sentimentele pe undeva ....As vrea pentru o zi sa fiu singurul om de pe pamant .... dar nu mai mult ..... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !