miercuri, 18 noiembrie 2009

no number

 Voi fi atat de inventiv si voi numii acest articol : LISTA


1.Marian :  Varumiu 18 ani , necasatorit , ziarist . Is prea multe de scris despre u si ma apuca lenea :)) . Doua sfaturi : ai grija cu minorele alea si ai grija de masina . Te urasc pentru ca esti stelist ;) . In rest n-am treaba cu tine :)) . Cand ai chef de bodegi treci prin tim :)) .

2.Claudiu : Daaaaa 45 de kile cu tot cu Anca in spate. Ar fi urat sa scriu despre voi doi in parte asa ca o sa va iau impreuna : Clau & Anca - prin august faceti 4 ani :O (sau 3 :)) cv de genul ) in fine . Va zic de acuma la multi ani caci probabil o sa uit ;) . Va urez Casa de caramida , copii blonzi si tzie clau : examene cat mai fericite ....anka : sa obtii bursa prin Europa sau unde iti doresti ;) .  Eu inca sper sa mergem la alegeri desii nu o sunat nimeni :) ;) .Si daca aflu ca ma tragi in piept (Clau) - Stii expresia lu George ca : "Bag cutzitul in tine" ;)

3.Ione : Blonda mea :* . Da nu prea am mai vb cu tine .... :-| faculta chestii ..... ti-am promis ca te iau odata la un curs .... sa vedem cand ;) . Ce mai e nou prin Moisil ??? Te-ai maritata ??? daca da si nu m-ai chemat la nunta mai bine taci ;) si dute sa-ti traiesti restul vietii in panama(cu P mare)  :P . In rest Bafta la Bac daca ai nevoie , ;) , si bate si u un prof din partea mea :D care vrei u :* ;) P:s  3 ii nr special : Nota mea fav. la mate :))

3.5 Sorin: Tie iti scriu doar atat : Iti doresc Vile , Gagici , masini ,sporturi extreme , gagici (am mai zis :)) ) ...Vrei si bani ;;) ? Dute-n plm la Becali ;) Pana Atunci Fortza Dinamo ;)


4.George : :)) "Fratele" meu mai mic si mai prost .... Tu ziceai "Lasa mama ca-s copii rai " ... Sa faci bine sa-mi aduci pokerul daca vrei sa mai prinzi primavara . Nu iti este dor de zilele in care faceam misto de : Clau, Anka ,Ione sau Sorin :))) ? Sau de acele zile in care faceam misto de toti la un loc :)) ? ....App Cand vrei sa-ti cumperi treninguri sa vizitezi Resitza ;) =))

5.Alex -------------------------------------------------------- Fortza Dinamo ------------------------------
Liniutele sunt pentru parerile proaste care de obicei dor :)) . Nu stiu daca sa te analizez impreuna cu Anka sau separat .....pana aflu raspunsul mai pun --------------------------------------------- :))

No Number:Special pentru Iuirea mea din gradinita " Antonia " .... ca sa fiu nesimtit ;) o sa spun ca era sa uit sa te scriu ... ...  dar nah noi ne cunoastem stim cat ne duce capul .... :P in fine ...Viatza mea ii mai  frumoasa cu tine acolo ca am si eu de cine sa ma iau ;) altfel ......Oricum condu cu grija ;)

6.Bianca : Placuta cursa de azi pe banda rulanta . Mi-ai demonstrat ca esti destul de dusa ...asa ca mine si asta e bine :* ;) . Esti cea mai sensibila persoana pe care o cunosc ...scria bine Andrei in album ;) iar asta poate fi un lucru bun sau rau ;) de u depinde ;) :P . Hai ca saptamana viitoare vin si te invat poker ;) Ne vedem maine :P ;) :* Aaaaa era sa uit sa-i spui la Gombo ca l-am salutat cand pleci la Arad ;) .Inainte sa ma ameninti cu bataia atat de des mai bine ai face muschi :))

7.Cristina .....desii te stiu de putin timp ..... se pare ca publicul te place si ai ajuns in top .....sorry ca te-am omorat in articolul curent dar chiar imi era foame :)) . In rest :) incearca si tu sa nu ti se mai faca dor de mine la unu noaptea iar daca sa intampla si vi si tu cu propuneri de bun simt :)) Striptease chestii obisnuite :) In rest ce sa-ti zic ... Du-te si te plimba :)))

8.Cristi : Deci cel mai bun prieten al meu sunt eu ... Bai cristi fa bine si culcate dracului ca scrii numai tampenii .... nu de alta dar poate ti-o iei ;) (ACEST ARTICOL ESTE UN PAMFLET SI TRB TRATAT CA ATARE)

9.Malvina : U mereu vei avea un loc in sufletul meu .. Simt nevoia sa te las in pace :))  Si daca te intrebi daca am fumat cv ....raspunsul este nu ...... ca iarba in fata blocului nu mai creste ....de cand cu criza asta :)

10.Ca sa fiu politicos as putea spune "10 dar nu cea din urma " doar ca eu nu vreau sa fiu politicos :)) .
Si locul 10 il ocupa Mia :)) Care nustiu ce o patzit dar cica o devenit f cuminte .  Deci ce ai patzit ;;)? ! Stai ca stiu :)) .....Is curios daca o sticla de tequila te mai tenteaza :)) daca da, face cinste Varumiu :))))))

Coming Soon : Laura (Saraca de tine :)) ) , Oana , Ale , Raluca , Alina , Oana(II) , Anka (II ) , Costea , Roxana ,

Pentru reclamatii vorbiti cu secretarea mea ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va parerea !